ingyen seo

Ingyenes SEO

Ingyen megmondjuk
hogyan értékeli a Google
az oldalad

ingyen seo

Weboldal optimalizálás

Honlap optimalizálás legfőbb eszközei
Hogyan lesz a látogatódból vevő
Mi is az a keresőoptimalizálás

Megengedheted azt magadnak, hogy őket ne szolgáld ki? Ugye nem?

Mi már évek óta csak reszponzív honlapokat készítünk!

De mi is az a responzívitás?

A reszponzív eredeti jelentése: érzékeny, fogékony, befolyásolható, alkalmazkodó, kedvezően reagáló, könnyen vezethető, irányítható. A reszponzív design a weboldalnak egy olyan kialakítása, amelyik rugalmasan alkalmazkodik a különböző böngészők képernyőjének méretéhez annak érdekében, hogy optimális megjelenést biztosítson a felhasználónak minden böngészésre alkalmas eszközön, legyen az desktop, laptop, mobil, vagy tablet. A reszponzív design a legkényelmesebb és legteljesebb felhasználói élményt biztosítja a látogatónak bármilyen eszközön böngészik weboldaladon.

Ma már nem hatékony az 1-2 éve divatos, a külön telefonra optimalizált (natív) weboldalváltozat és a keresők sem szeretik. (Google irányelv: azonos kóddal szolgálj ki minden látogatót.)

A megoldás a kijelző méretére rugalmasan változó weboldal, azaz reszponzív weboldal

A reszponzívitás a gyakorlatban az jelenti, hogy amikor már túl keskeny lenne az oldalad, akkor az oldalsó "nem annyira fontos" tartalom eltűnik, de maga a cikk, továbbra is olvasható lesz anélkül, hogy scrollozni kellene oldalirányban, mivel teljes szélességében kitölti a böngésző keskenyebb ablakát. (Az oldalsó tartalom még így is elérhető lesz, mivel az a cikkek alá vagy fölé kerül).

Milyen a mi honlap készítési gyakorlatunk

Hogy volt ez régen?

  1. Kaptunk egy megrendelést
  2. Elkészítettük a honlapot
  3. Addig javítottuk, amíg a megrendelő rá nem bólintott

Hogy csináljuk ma a honlapot?

A weboldal készítés szakaszai

Három egyszerű és gyors lépés
  1. Honlap tervezés
    1. Mi a cél a weblappal?
      1. Az oldal általános célja lehet például imázs építés, értékesítés vagy ügyfélszerzés
      2. Speciális célok is lehetnek, mint: Értékesíteni terméket, szolgáltatást, híreket közzétenni
      3. Egyedi cél lehet: nézettséget szerezni és hirdetési felületet eladni, családi foto albumot közzétenni.
      4. Konkrét cél lehet például az ajánlatkérés, a megrendelés vagy a feliratkozás hírlevélre.
      5. A látogatónak nem fontos tudnia mi a weblapod célja. Ő csak felkeresett téged remélve, hogy megkapja azt az információt, ami érdekli.
    2. Miről szóljon a weblap? Mi legyen a tartalma?
      1. A látogatók azért jönnek a weblapra, mert információt keresnek. Ha ezt nem kapják meg, akkor tovább fognak menni egy olyan oldalra hol ezt megkapják.
      2. A weblapon releváns, hasznos tartalmat kell elhelyezni. Sikeres weblap csak minőségi tartalommal hozható létre.
      3. A tartalom legyen egyedi, pontos és tényszerű. elfogulatlan.
      4. A fő cél, hogy a látogató minél több időt töltsön a honlapon.
    3. Kik lesznek az oldal látogatói? Célcsoport meghatározása.
      1. Gondoljuk végig, hogyan szólítjuk meg őket,
      2. Kik lesznek az ügyfeleink és hogyan akarjuk őket vezetni az oldalon
      3. Mik azok az elemek, amik érdekelhetik őket
      4. Egyszerűen fogalmazva: a célcsoport az embereknek vagy a vállalkozásoknak az a csoportja, akiknek el akarunk adni.
    4. Mit tehetnek majd a látogatók az oldalon?
      1. Híreket olvashatnak,
      2. Képeket, videókat nézhetnek,
      3. Ajánlatot kérhetnek, feliratkozhatnak a hírlevélre
      4. Látogató irányítás
    5. A célcsoport ismeretében határozzuk meg, hogy milyen lesz a weboldal struktúrája, menüpontjai? Hogyan épül fel az új weboldal?
      1. Főoldal (Visszautasíthatatlan azonnali ajánlat, "betetetés", csali, motiváció...)
      2. Értékesítési információk (Termékek, szolgáltatások bemutatása, Árlista, finanszírozási konstrukciók, On-line katalógus, web áruház, Elégedett ügyfelek tapasztalatai, beszámolói, Publikációk, cikkek, Referenciák...)
      3. Cégismertető (Rövid, tömör ismertető a cég tevékenységéről, termékekeiről és szolgáltatásairól. A cég története és üzletfilozófiája, Elérhetőség, kapcsolati lehetőség, A cég vezetőinek, fontosabb alkalmazottainak bemutatása, Megközelíthetőség...)
      4. Ügyfélszolgálat (Felhasználási ötletek, Ügyfélszolgálat elérhetősége, Oktató anyagok, Egyéb, az ügyfeleket érdeklő adatok, Gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok...)
      5. Egyéb információk (Impresszun, Honlaptérkép, Jognyilatkozat, Adatkezelési nyilatkozat...)
      6. Piramis modelKisebb web oldalak: a főoldal minden aloldalra hivatkozik. Nagyobb oldalak esetében a leggyakoribb a teljes piramis model: a főoldal csak a kategória aloldalakra hivatkozik, azok mutatnak az aloldalakra.
      7. Nagyobb honlapok, webáruházak esetében a teljes piramis modell visszacsatolással típusú modell használható. Ez annyiban különbözik a piramis modelltől, hogy itt az aloldalak visszamutatnak a főoldalra és ezzel erősítik azt.
  2. Honlap kivitelezés
    1. Foglaljuk le a legalkalmasabb domain nevet.
      1. Rövid és lényegre törő: könnyen megjegyezhető és kapcsolódik a profilunkba.
      2. Lehet akár .hu vagy .com, vagy .eu, vagy akár más végződés
      3. Márka vagy brand név
      4. Lehet ingyenes vagy fizetős (az ingyenes nem ajánlott)
      5. A jó domain név azért fontos, mert ez alapján fognak a látogatók ránktalálni az interneten
    2. Sablon választás (weboldal design)
      1. A professzionális megjelenéshez szükség van egy design sablonra
      2. A teljes megjelenést vagy minimum a képi elemeket, meg lehet terveztetni (ez nem igazán olcsó dolog, de abszolút egyedi megjelenést biztosít)
      3. Ingyenes vagy alacsony költségű valid sablonok letölthetők az internetről is.
      4. A letöltött sablonok testre szabása
      5. Minden esetben fontos, hogy a sablon egyedi megjelenést sugalljon.
    3. Fejlesztés (site build és programozás)
      1. Temlate oldalak elkészítése
      2. PHP oldalak és a web motor elkészítése
      3. MySQL táblázat és kapcsolat elkészítése
      4. CMS / tartalomszerkesztő rendszer elkészítése
      5. HTML5, CSS3 validálás
      6. A programozás mellett kiemelt jelentőségű a webmarketing és SEO tevékenységünk.
      7. Egyéb web kellékek elkészítése (SlideShow, Üzenetküldő felület, JavaScriptek és jQuery beépitése...)
  3. Honlap átadás, beüzemelés
    1. Tartalmak elkészítése és feltöltése (szöveges, képi, esetleg multimédiás elemek)
    2. Tesztelés és hibajavítás
A fentiekből is látható, hogy a HTML oldal készítésünk három fő eleme most is következő: (de a technika sokat változott)
  1. Tervezés (Talán ez a leghangsúlyosabb elem. A jó honlap alapja a körültekintő tervezés)
  2. Fejlesztés (A tényleges php motor kialakítása)
  3. Beüzemelés (A megrendelő rendelkezésére bocsájtás - sok tesztelés után)

Neked is szükséged lehet ránk! Tegyél minket próbára!

Na és, mi is az a Bootstrap, mint reszponzív weboldal szerkesztés leggyakoribb eszköze?

Az elmúlt év végére a magyarországi felnőttek kilenctizede rendelkezett mobiltelefonnal.
Azaz egy év alatt csaknem 10 százalékpontos volt a növekedés.

Őket elveszítheted, mint látogatót? Ugye nem?

A responsive tervezés lényege, hogy a tervezett honlap alkalmazkodik a felhasználó kijelző méretéhez, mindig az adott eszköz kijelző méreteihez igazodva. Manapság nem nehéz belátni a technika előnyeit, mivel nap mint nap jelennek meg újabb mobil eszközök más-más felbontással és természetesen lehetetlen, hogy minden kijelző méretre egyenként készítsük el a fix szerkezetes oldalunkat. Így született a megoldás, vagyis az RWD, amit Ethan Marcotte alkotott meg 2011-ben.

A Bootstrap napjaink legnépszerűbb front-end keretrendszere, amit GitHub elsőbbsége jól bizonyít!

Napjainkban a Bootstrap-hoz hasonló eszközökből rengeteget találhatunk rövid keresgélés után. A legnépszerűbb vetélytárs a Zurb által fejlesztett Foundation. Ezek a rendszerek általában nagyon hasonlóak, megegyeznek az egyes egységek, valamint bővítmények. Jelenleg a projekt a hármas verziónál tart, de folyik negyedik verzió fejlesztése is.

Mi az a front-end keretrendszer?

A keretrendszer egy előre megírt eszközkészlet. A HTML struktúra és a CSS tulajdonságok mellett számos JavaScript bővítménnyel is rendelkezik. A rendszert Mark Otto és Jacob Thornton fejlesztette ki a Twitternél. Jelenleg ez a legnépszerűbb projekt GitHub-on. A keretrendszer hatalmas előnye a folyamatos fejlesztés!

Hátrányok

A viták során a leggyakrabban említett hátrány a méret – akárcsak annak idején jQuery esetében.

Rácsrendszer

A keretrendszer 12 hasábos, Mobile First, folyékony responsive rácsrendszert használ. Három darab töréspontunk van, 768px, 992px és 1200px.

Tipográfia, kódok, táblázat, űrlapok, gombok képek

Szinte az összes alap HTML oldal készítéséhez találhatunk a rendszerben alapformázást.

Segédosztályok

A rendszerben rengeteg segédosztályt találunk, aminek a segítségével a képernyő felolvasóknak szánt tartalmat rejthetjük el!

Responsive utilities

A HTML oldala fejlesztés során nagyon kezesek lehetnek a responsive segédosztályok, melyek segítségével tetszőlegesen rejthetünk el, vagy jeleníthetünk meg blokkokat, elemeket az alap média lekérdezésektől függően.

Küld el a szükséges adataid és szinte azonnal megkaphatod az ingyenes letöltési linket!


Mi is az a website, azaz honlap?

E szavakat többféle értelemben használhatjuk. Az "eredeti" definíció szerint - melyet a World Wide Web Consortium határozott meg – a következő:

"Egy vagy több webes forrásból származó információk összessége, amelyet egyidejű feldolgozásra szánnak, és egy egyszeri URI határoz meg. Jobban mondva, egy weblap egy webes forrás, amely további webes forrásokat foglalhat magába egyetlen közös egységként való feldolgozásra, és azon egyedüli webes forrás URI-je hivatkozik rá, amely nem foglaltatik benne."

A magyar nyelvben - főként a "hétköznapokban" - általában három értelmet tulajdonítunk a honlap, webhely, weblap és weboldal szavaknak.

Első értelmezés: egyetlen fájl

Egy forrás (általában fájl), amely meghatározza a weblap (első és második értelemben vett) alakját, és hipertext-et (hiperszöveget) közöl egy a formátumát feldolgozni/értelmezni képes szoftvernek (például web böngésző), hogy aztán a weblap tartalmát a felhasználónak felfogható formába adja. A fájl alapja (néhány kivételtől eltekintve) egy nemzetközi szabvány.

Második értelmezés: több fájl

Egy – az első értelemben vett – weblap és a hozzá szorosan kapcsolódó fájlok. A szorosan kapcsolódó fájlok elérési útvonalát mindig tartalmazza a weboldal – formátumának megfelelően hivatkozik a fájlra –, hogy a kliens számítógép weboldalt feldolgozni képes szoftver(ek) külön-külön feldolgozza, és beépítse a weboldalba annak struktúrája szerint.

Harmadik értelmezés: fájlok összessége

Olyan weblapok összessége, amelyek szorosan kapcsolódnak egymáshoz. Az egymáshoz való kapcsolódás több szempont szerint jöhet létre, de leggyakoribb formája az interneten egy domain alatt megtalálható weboldalak. A honlapok lehetnek statikusak és dinamikusak. A statikus weblapok tartalma állandó. A dinamikus weblapok alapeleme az ún. motor.

Mielőtt elkezdesz honlapot készítni, mindenképpen meg kell válaszolni a következő kérdéseket:
  • Mi a honlap tényleges üzleti célja? A két legjobb cél: új ügyfelet teremteni, és a régi vevőkkel folyamatos kapcsolatot építeni. Vagy eladni magán a honlapon.
  • Pontosan ki lesz a honlap célközönsége? Milyen típusú látogatót szeretnénk a honlapon kiszolgálni?
  • Mit kínál a honlap ezeknek a látogatóknak? Milyen tartalom, milyen szolgáltatások teszik számukra hasznossá, érdekessé a honlapot?
  • Mi az a fő üzenet, amiről azt szeretnénk, hogy a látogató fejében ott motoszkáljon még sokáig az után, hogy elhagyta a honlapunkat?
Rich snippets